It's ...

... PIZZA TIME ...
hahha, jag orkade inte laga mat, med tanke på att jag skulle få diska o sånt? palla.
Så ja, jag beställde hem en pizza, hihi^^ de godaste som finns ! haha de va så kul får jag kunde inte bestämma mej ifall jag ville ha en kebabpizza eller, en kebabtallrik ^^


-pizzeria roma: Roma!
Jag: eeh, Heej! har ni hemkärning?
-Pizzeria Roma: Japp.
Jag: åå va bra, då kan ni köra hem min kebabpizza, med en stor cola som jag vill ha.
-Pizzeria Roma: (upprepar de jag sa) visst kan vi de
Jag: (tänker att jag ville ha en tillrik istället) eeh, men du?
-Pizzeria Roma: japp?
Jag: skulle jag kunna få en kebabtallrik istället?
-pizzeria roma: visst, en kababtallrik...
Jag: eller du?
-pizzeria Roma: japp?
Jag: fast jag vill nog ha en kebabpizza endå, ingen tallrik en pizza. hehe
-Pizzeria Roma: "puusst" aa, visst en PIZZA.
Jag: aa men de e bra så tack !
( sen frågade han efter adress o sånt med, såklart)

HAHAHHA !, fan va jag e trög asso, för det första när jag ringde så hade jag inte ens tänkt på vad jag ville ha, för han svarade så fort så jag ba ehhh, aa? visste inte ens va jag skulle fråga haha (aa)

så nu ska jag sätta mej framför TV:n med min pizza o min Cola! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej haft en bra dag?

var gärna med på Dagens cutiepie på min blogg sötis<3

2010-11-06 @ 22:48:16
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0