....

Jag va riktig HET idag :) Dagen har varit helt okeeej, först körde min mammas man mig hem till ena, så vi fixade oss lite smått, sen stack vi till bussen upp till teleborg, de som fuckade dagen var att det va såå jävla kallt :( men sen stack alla in på TC och de är bara för småbarn så vi pallade inte de, så jag, ena, ingrid, lotta och zaid tog bussen mot stan fast jag och ena orkade inte det så vi stack hem till henne. Hittade 2 svartasäckar med bara pant HAHA! så vi stack och pantade och köpte massa goooott. Chips, läsk och choklad hehe, så nu har vi bara suttit och kollat på tv och tjockat osss! :D

Chips, läsk och choklad ♥
 

Här få ni smakprov på vår dag..

Alex, Salman, Mortada, Idris och Leo (:

Mohammed & Solle:D

Ellen, Pauline, Josef och Martin

Såå nu orka ja inte ladda upp mer, som ena sa såå ska ja sova hääääär, hehe hon kommer inte över leva mina pruttar muhahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0