Deperat housewife?

Desperat housewife tror ja man stavar hehe, är så jääävla bra måste jag säga rakt av!
Kom hem för någon timme sen va ute som sagt i teleborg med ena, ingrid& zaid
i hade det smått kul hehe..sen stack jag & ena och träffade martin and dodolito.
snackade och tog en cigg mycket trevligt, svin kallt ute fan vintern är här ;(!

Har saknat som fan martin, ska berätta lite smått om oss, hehe
jag och martin va bästavänner för längre sen, vi gjorde allting tillsammans
& våra natt konversationen haha! säger jag bara. Vi va som en person.
Fan vad jag älskar den killen, helt jävla underbar!!
Efter ett tag gick vi isär vi va fortfarande vänner men vi va ingeting gemfört med innan,
Nu så ha vi börjat snacka mer & har snackat om att vi vill att allt ska vara som innan..
& JA så ska det bli, har saknar honom somfan & jag älskar honom så mycket så de är sjukt!

Fundera på att sätta på en film eller ringa ena hehe, som ena sa
VI ÄR BÄSTAVÄNNER & JAG ÄLSKAR DIG ENA!

haha nu vet ni vem martin är iaf (: här få ni en underbar bild på oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0