de e fredaG.

Har precis vaknat typ,
snackade lite med Solle innan
hon blev hämtad, åå asso va kul! hon
åker till Sthlm, och är där typ över helgen, och vadå
de va inte alls något dom planerat i 6 månader tillbaka, utan
ba aa nu har vi bestämmt oss, typ en timma innan elr ngt. haha !

Jag saknar Sthlm, bodde där som yngre.
Jag gick i trean, och var 8 år gammal, fyllde 9
där borta, och de måste nog ha varit den tråkigaste födelsedagen
jag har haft, jag hade ju vänner och så, hade ganska många, men
eftersom att vi fick flytta hela tiden så var det ganska långt borta som jag bodde.
Vi flyttade kanske runt 5 gånger, under 7 månader -.- och som tur bytte jag ju inte skola
5 gånger, utan fick vakna typ två timmar tidigare än alla andra, ju längre bort vi flyttade...

jaja, men jag hade underbara vänner iallfall,
har kontakt med dom nu med. Inte bästa vän kontakten,
men vi har pratat en del (:
Nää, jag känner att jag saknar själva staden,
de är så stort.
att typ åka tunelbana...
som jag och min syster inte fick göra själva
egentligen, men de shhet vi i, vi  kom hem snabbare, efter skolan.
mamma ville typ att vi skulle sitta i en jävla buss i typ 1 h, om inte mer? (och så skulle man byta buss också.)
för att komma hem! haha vi tog alltid tunnelbanan, men mamma fattade nog de tillslut :p
vi kom hem för tidigt helt enkelt .

aja, de va tider iallfall!♥
Jag ska nog gå upp och äta lite frukost nu,
känner att jag är ganska hungrig... Vi hörs väl senare!
O Solle ha så jäääävla kul i Sthlm! :D
KYYYSSS!




häähäh' jag vet att min tunga inte har något med texten att göra
men de får bli den nu :D


Kommentarer
Postat av: simone

snyggt!

2010-11-06 @ 13:12:13
URL: http://fattybom.se
Postat av: Ena

Tackar ! :D

2010-11-06 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0