:D

Är heeeeemmma nu!! :D Har varit en underbaaar helg, har fått träffa hela släkten hehe!
Åh vad jag är lycklig , de som är mindre bra att min kusin som är 13 bli avensjuk för att min papi & resten av familjen ge mig allt jag vill ha, men det är bara för att dom inte ha sett mig på flera år. Blir så sur på sånt barnlek!

Tog tåget hem och satt mig efter de kunde jag knappt komma upp, tror det ha hänt något i mig ryggrad för att det för så ont att sitta, måste ligga hela jävla tiden åh :(!

Måste berätta en sak, min farfar är jätte sjuk ju det va den största anledningen till att jag stack till norrköping, han har canser i magen och någon annanstans kommer inte ihåg vad det heter. Det är jätte hemsk att se honom han e så small, Blev verkligen chockad av att se honom, han va alltid den kraftiga personen men glatt ansikte hela tiden ett leende på läpparna, ja va hans favorit, han fick mig verkligen att leee! Nu är han så small sover hela tiden tappar håret ligger bara i sjukhuset kan inte ens röra sig kan inte gå själv, Hemsk att  sånt ska hända!

KÄMPA TATITOAA! ♥ jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0