16/11-10

Jahni! Allt har varit kaoos har inte ens haft tide eller ork för att blogga, tråkigt nog!
Va i skolan slutade vid halv tre sov typ sista halvtimmen i skolan hoho.
Sen så möte jag ingrid& zaid
för vi skulle ut och äta hah i mc då.

 Sen vid fem tiden så tog vi bussen hem, sen kom jag hem och kollade på tv
plötsligt hörde jag någon plinga på min dörr. Gissa vem de va? Jo min älskling! :D Som släppade mig ut haha
sen så stack vi till kyrkogården och hälsade på min morbror♥!
sen så snacka vi lite och hade det mysigt...Nu ska jag dusha & gossa med min mor. kyss & smek!

Måste påminna att imorgon fyller min mammas man med, min andra papi
Så grattis till honom i förskott! ♥

Bjuder på denna bilden hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0